در بازاریابی با صداقت و هیاهوی تبلیغاتی مبارزه کنید
در سال 2005 ، استیون کولبرت ، در برنامه تلویزیونی خود ، The Colbert Report ، کلمه “صداقت” را ابداع کرد. راستی عبارت است از اعتقاد یا تأیید اعتبار یک گزاره خاص بدون توجه به شواهد ، استدلال ها ، بررسی های فکری یا واقعیت ها ، بر اساس شهود یا برداشت برخی از افراد …
در بازاریابی با صداقت و هیاهوی تبلیغاتی مبارزه کنید
جنگلخواری مصداقی از «محاربه و افساد فیالارض» تلقی شود
صحنه: توسط مایکل هایت در دنیای پر سر و صدا مورد توجه قرار گرفته است – نقد و بررسی کتاب
، ,ها ,صداقت ,بازاریابی ,مبارزه ,تبلیغاتی ,مبارزه کنید ,ها ، ,در بازاریابی ,هیاهوی تبلیغاتی ,تبلیغاتی مبارزه ,هیاهوی تبلیغاتی مبارزه